Monday, October 28, 2013

Tamat sudah zaman Diploma.

Assalammualaikum.

Apa khabar kalian? Bersawang gila blog ni hahaha.
Ampunkan empunya blog kerana lama sudah meninggalkan kalian.
Kesibukan ketika pengajian diploma menghalang diri ini untuk menaip.

Tapi............

Itew dah habis study sudah! Yayyyyyyyyyy!
Tamat sudah pengajian aku selama 5 semester di UiTM Jengka.
Alhamdullilah. Walaupun banyak cabaran aku berjaya tempuhi juga.
Banyak sangat yg aku belajar sepanjang 5 semester dekat sana.
Macam macam. Ada baik ada buruk ada seronok ada sedih.
Hmm tapi yg pasti aku akan rindu semua yang aku pernah kenal disana.

And the best part aku dapat kawan baru hehehehehe.

Selama ni tak pernah tegur tak pernah bercakap then tup tup boleh rapat.
Setelah 2 tahun lebih dekat Jengka dah habis dip baru dapat chance kenal dia.
Not bad lah. Emmmmmmm tukar cerita lain pulak.

Sekarang buat apa?

Oh well jadi penganggur dan surirumah yang sangat berjaya lol.
Nak cari kerja tapi dekat AG ni apa je yg ada?
So buat masa sekarang duduk rumah belajar jadi isteri mithali.
Berguna jugak apa? Nt nak kahwin sonang kahkahkah.
Okaylah itu je kot. Ada masa aku share story lagi dekat sini ye.
Take care and salam.

0 comments: