Tuesday, May 6, 2014

Apa ada dalam hati?

Assalammualaikum.

Hi semua, topik kita harini agak emmm agak poyo ah untuk aku.
Well sebab tak buat apa malam ni (lusa test biochemistry boleh tak buat apa??) So aku pun terasa nak post sesuatu dalam blog tersayang.
To be honest aku ni cepat jatuh hati dengan orang.

Yes. And it sucks.

Sebab apa sucks? Cepat jatuh hati ni emm tak jatuh hati sangat pun tapi more kepada jatuh hati pada rupa. Haaa did you get it?
Yelah tipu ah kalau jalan kat memana nampak mamat hensem buat dono ek.
Mesti yang girls like wahh hensengnya mamat tu auumm aumm.
Yang boys like perghhhh cun gilerr.

Lumrah manusia suka pada sesuatu yang indah pada rupa.

Aku dah single berbulan dah. And yes ada timbul perasaan nak ada someone.
Tapi bila fikir balik, rasa macam tak perlu pun ada.
Rasa nak hold dulu & fokus pada apa yang penting.
Macam sekarang ni. Degree life are much harder than you ever dreams.
TOO MUCH STRESS OKAY ADIK ADIK.
Rasa nak give up tapi nasib baik ada penguat semangat.
Siapa lagi kalau bukan parents kita. Semoga abah cepat sembuh.

Ex pun ada kaitan kepada ketidakmahuan untuk ada penganti.

Eh kenapa? Kenapa itu biarlah menjadi rahsia. 
Yang penting kami tetap baik sebagai kawan and we decided to be like that.
If you read this, just wanna say you're nice guy.
And hopefully you'll gonna find your true love soon. Sincerely me.
Thank you bro for everything. Kahwin jangan lupa jemput LOL.

Tapikan.............

Lumrah juga pada perempuan suka pada lelaki yang caring.
Bila si lelaki terlebih caring pada aku haaa mulalah hati jadi gelabah.
Sebab manusia ni tamak. Serius beb.
Nak nak perempuan kan bila dah dapat attention dari someone.
Dia akan nak lagi lebih. Macam dalam dunia ni si lelaki nak hadap kau sorang.
Thats why orang cakap dengan perempuan jangan terlebih caring.
Bila dah terlebih caring itu yang jadi crush. Pendam hati jadi pekasam.
Tapi chillax gegirl sebab mana tahu si lelaki pun ada hati kat korang kan.

Dalam hati aku sekarang macam ada sesuatu.

Tapi takpe aku akan pendam selagi boleh. Selagi mampu. Selagi terdaya.
Sikap dia. Cara dia. Senyuman dia. Argghhh boleh jadi gila.
Don't tell me I'm falling in love. Takut sangat kalau apa yang ada dalam hati aku ni hanya seketika waktu hmm. 
Aku tak nak seketika waktu. Aku nak ke akhir hayat aku. Ye perasaan ini.
Biarlah begini hingga tiba waktunya.
Okaylah. Selamat malam. Salam.



0 comments: