Saturday, March 22, 2014

Fasa Baru Hidup Aku.

Assalammualaikum.

Hi semua, harap sihat belaka ye emm jarang betul jenguk blog aku.
Okay harini aku nak share the latest news of my life.
Apa dia auni???????

Jeng jeng jenggggggggggg........

Secara officialnya aku dah bergelar student sarjana muda sains sukan (kepujian) di UiTM Shah Alam hehehehe even though tak konvo lagi.
And dah nak masuk 4 minggu dekat sini huhuhu. Culture shock?
Haa opkozlah geng, gua shock gila kot sampai sini. Eh kenapa? 
Boleh tanya kenapa? Hello this is Shah Alam yow! Besau gila -.-
UiTM Shah Alam ni sangatlah besar. Nak ke fakulti tu tak jauh mana.
Tapi yang penat bila kena menapak tangga 'Batu Cave'

Erggggghhhhhhhhhhhhhh.

Memula rasa macam give up tau, and asyik cakap 'asal ah dapat sini..'
Tapi bila dah lama lama, then I realize that apa yang jadi ada hikmahnya.
So why not I take this challenge and prove to all that I can survive.
Sampai bila nak duduk tempat lama kan? Explore and try to learn new things.
Shah Alam sangat complete. I should be grateful with all this.

And maybe it would take some times but everything gonna be okay.

Tapi yang tak boleh blah bila baru masuk second week, 
Assignment banyak gila doe ergh serious talk sangat banyak.
Plus dengan group member yang hmm (if you know what I mean)
Babe this is soooooo challenging and need high level of patience.
Dekat sini bukan lecturer biasa okay, semua Dr yang dah ada PhD.
Yang memang expert dalam bidang memasing.

Tapi tak apa. Auni dah besar auni okay hahahaha.
Doakan kejayaan aku disini semoga anda juga didoakan malaikat.
Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh-Nya.
Insya Allah Amin. Take care see ya. Salam.


View from my faculty masa musim jerebu.




0 comments: