Wednesday, March 16, 2016

Moving On.

Assalammualaikum.

Entri kali ni aku nak share topic mengenai istilah ‘moving on’
Apa yang dimaksudkan dengan definisi moving on untuk korang? Masih berfikir?
Okay pada aku, ia bermaksud berubah kepada fasa yang lain. Tak kesah lah untuk korang apa kan.
Bagi aku, istilah ni selalu digunapakai lepas break/putus dengan bf/gf memasing. Yedok?
Tak terkecuali lah pada aku.

Putus?

Situasi dimana satu hubungan telah pun menemui jalan penamat. Aku dah lali, sangat lali.
Banyak kali dah lalui situasi camtu, dan banyak kali juga aku merasa sakit hati, sedih, kecewa
And bla bla bla…………
At some point, aku dah tak kesah dengan istilah putus or moving on. Macam sekarang.
Rasa kecewa, sedih apa semua tu akan ada, tipulah kalau tak ada kan.
But it only last for one day. Yes, I repeat ONE DAY only.

Eh kenapa?

Sebab aku rasa tak layak untuk kita menangisi orang yang tak layak untuk kita.
Girls, moving on! Lelaki bukan seorang, bukan dua orang malah berjuta.
Yes, I know it hurts but it’s just for a while. Soon or later you gonna be okay, trust me.

Time will heal everything.

Bear in mind girls, you deserve someone who better than him.
And what about me?
Aku akan fokus dalam mengejar cita-cita & impian aku selama ini supaya aku boleh buktikan aku boleh jadi orang terbaik di mata semua orang.
Aku nak menjadi wanita besi seperti cikgu aku dulu.
Tak mudah jatuh kerana lelaki durjana. OMG terasa macam feminist pulak hahahaha.

Semoga segala urusan aku dipermudahkan oleh Allah s.w.t

In shaa Allah, amin.



0 comments: